Een Uitdaging.........

De nieuwe week van de Advents bijbel studie van Good Moring Girls is begonnen.

En met een super leuke uitdaging.

Neem tijd voor een ander, blijf wat langer aan tafel zitten, bak koekjes met je kinderen, en de leukste voor mij dan in ieder geval........... schrijf een handgeschreven brief.

De gene die mij goed kennen weten dat ik van brieven schrijven houd en dat ik zeker mijn hand niet omdraai om een leuke brief naar een van penpals te schrijven.



Dus nu had ik bedacht......... het is misschien wel leuk ze allemaal gewoon even een extra kaartje te sturen, gewoon zo zonder reden.

Tijd geven ipv van een cadeautje met Kerst.

Klinkt geweldig.

Maar................ Tijd, Engergie, en Wie kan ik gaan bezoeken?

Dit is wel een punt voor mij, ik ben niet zo van gezellig op visite gaan of wat dan ook.

Dit is dus echt een Uitdaging voor mij.

Ik kom hier nog op terug om te laten weten wie ik heb bezocht.

Wie God op mijn pad heeft gebracht om eens te bezoeken, ben heel benieuwd.

Fijne dag,

Pak pen en papier, want wie schrijft die Blijft :)

Geen opmerkingen: