Verbaasd

Ik las vandaag een blog met als titel,

HEB JIJ VANDAAG AL VOOR JE HUWELIJK GEBEDEN.

Ligt het aan mij of is dit een aparte titel voor je blog?? Voor mij is het niet meer dan logisch dat je God iedere dag dankt en bid voor je huwelijk. En ga er vanuit dat dat voor iedere christen geld. Of ben ik heel erg naïef ?

Ik deel dagelijks mijn dingen met God en dus ook mijn huwelijk.

Hoe zien jullie dit? Of is dit een mega eyeopener voor jullie.



Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties. 

Blijf dichtbij je Maker.

2 opmerkingen:

crochetcookingandmore zei

Uhm...ik moet eerlijk bekennen dat jouw opmerking mij verbaasd. Ik dank God voor m'n kinderen en bid voor hen (bijna dagelijks), en ik noem ook mijn man regelmatig, maar niet expliciet danken voor m'n huwelijk ofzo. Ach nu denk ik, misschien indirect toch wel.

LookAroundTheCorner zei

Dus toch nu je het benoemd doe je het dus wel. Snap je nu dat ik verbaasd ben dat daar een blog over moet gaan.

Iemand zei eens tegen mij, wat heb je morgen nog over van je leven waar je God vandaag voor gedankt hebt. Toen dacht ik oops ja dat is een goede.